Grupės „Riešutėliai“ trumpalaikis problemų sprendimo projektas „Aš ir mano draugai“
- Paskelbta: 2024-04-22
- Kategorija: Projektinė veikla
Grupės „Riešutėliai“ ugdytiniai kartu su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis Danute Gravers, Žydrūne Baltrukėniene, ikimokyklinio ugdymo mokytojos padėjėja Daiva Savickienė, meninio ugdymo mokytoja Vita Taučiene-Rezgiene, logopede Sigita Denikyte, socialine pedagoge Jurgita Valentukoniene, judesio korekcijos specialiste Lina Rače, įgyvendino trumpalaikį problemų sprendimo projektą „Aš ir mano draugai“. Projekto tikslas – ugdyti vaikų gebėjimą integruotai spręsti įvairias problemas, stiprinti pozityvų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą. Kiekvieną savaitės dieną grupėje vaikams buvo parinktos kasdieniškos ir pamokančios situacijos, kurias vaikai turėjo išspręsti, įveikti. Ugdytiniai sugalvojo kaip persikelti į kitą „upės“ krantą – pastatyti tiltą. Kaip paimti aukštai padėtą siūlų kamuoliuką? Šią užduotį visi drauge, padedami mokytojų vaikai įveikė ir rado sprendimo būdą. „Įveikti kliūčių ruožą“ – vaikai turėjo perlįsti, perlipti per siūlus ir ši užduotis buvo įveikta, kiekvienas vaikas rado savo sprendimo būdą, kaip įveikti šį ruožą. „Pastatyti bokštą iš makaronų, kad jis nesulūžtų“- susikaupimo ir kantrybės reikalaujanti užduotis, bet ir ji buvo įveikta. Meninio ugdymo mokytoja ugdė vaikus duoti draugui ranką, dainuojant eiti rateliu, išklausyti, palaukti, kol draugas muzikuoja ar ritmuoja, tik tada pačiam muzikuoti. Gebėti pasisveikinti dešine ranka su draugu. Judesio korekcijos specialistė ugdė vaikus pasisveikinimo žaidimu „Spalvotas kamuoliukas“, ritminius žaidimas „Draugų orkestras“, judrius muzikinis žaidimas su parašiutu „Kuris draugas prapuolė?“.
Logopedė organizavo žaidimų rytmetį „Traukinukas Tū Tū“, skatino vaikus palaikyti draugiškus santykius. Pirmiausia logopedė pakvietė vaikus pakeliauti. Aptarę visas žinomas susisiekimo priemones, judesiais imitavę jų važiavimą, skridimą, plaukimą, linksmuoju traukinuku visi aplankė Draugų šalį, sekė pasaką „Pirštinė“, vis paklausdama vaikų ar priimsime į pirštinę naujus svečius. Linksmuoju traukinuku sugrįžę į grupę pažiūrėjo filmuką „Kas yra draugystė?“ Kalbėjo, kaip svarbu turėti draugą, jį branginti, vertinti, suprasti, kartu leisti laiką. Rytmetis buvo kupinas malonių įspūdžių bei šypsenų, draugiškų apsikabinimų. Buvo smagu žaisti ir bendrauti!
Socialinė pedagogė supažindino vaikus su patiriamomis emocijomis ir jų valdymu, nusiraminimo būdus. Kartu žiūrėjome ir aptarėme filmuką „Ikimokyklinukams apie emocijas žaismingai ir linksmai“. Veikloje „Emocijų rodyklė“ kiekvienas vaikas suko rodyklę ir kalbėjo apie išsuktą emociją. Vaikai prisiminė ir pasakojo, kada jiems teko susidurti su liūdesiu, pykčiu, džiaugsmu ar baime. Veiklos metu vaikai mokėsi ne tik papasakoti, bet ir išgirsti ką pasakoja draugas. Žaisdami žaidimą „Karšta arbata“ visi kartu mokėmės gilaus kvėpavimo, kaip vieno iš daugelio nusiraminimo metodų. Draugystės ratelyje mokėmės suprasti, užjausti, paguosti kitą grupės draugą. Tėveliai taip pat įsitraukė į grupės projekto įgyvendinimą. Kartu su vaikais namuose turėjo įveikti STEAM iššūkį „Pastatyti bokštą iš 3-5 obuolių“. Iš pradžių vaikai patys bandė pastatyti bokštą, vėliau tėveliai padėjo, parodė ir kartu pastatė bokštus su obuoliais panaudodami namuose randamus ir kitus daiktus.
-
- Paskelbta: 2024-04-10
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-02
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-02
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-03-29
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-03-22
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-03-18
- Kategorija: Projektinė veikla
Nuo sausio 16 d. iki kovo 16 d. ikimokyklinio ugdymo mokytojos: Greta Rimkevičie... -
- Paskelbta: 2024-03-15
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-03-08
- Kategorija: Projektinė veikla