Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“

Kviečiame susipažinti su Šiaulių lopšeliu-darželiu „Eglutė“     

Kas yra Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“?

Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“ yra ugdymo įstaiga.

Toliau Šiaulių lopšelį-darželį „Eglutė“ vadinsime Lopšelis-darželis.

Ką daro Lopšelis-darželis?

Lopšelis-darželis rūpinasi:

  • Vaikų ugdymu (užimtumu);
  • Vaikų maitinimu.

Kokio amžiaus vaikai gali lankyti Lopšelį-darželį?

Lopšelį-darželį gali lankyti vaikai nuo 1 iki 6 metų.

Kaip užrašyti vaiką į Lopšelio-darželio eilę?

Kad užrašyti vaiką į Lopšelio-darželio eilę, reikia užpildyti prašymą.

Prašymą galima užpildyti paspaudus žemiau esančią nuorodą:

Registracija: vaikuregistracija.lt

Kaip gauti pagalbą iš Lopšelio-darželio?

Jeigu norite gauti pagalbą iš Lopšelio-darželio, Jūs galite:

  • paskambinti mums telefonu.

Mūsų telefono numeris:

         +370 41 55 22 27

Atsiųsti mums elektroninį laišką.

Mūsų elektroninio pašto adresas:

eglute@splius.lt

Ateitį į Lopšelį-darželį.

Kur yra Lopšelis-darželis?

Lopšelio-darželio adresas:

K. Korsako gatvė 6A, Šiauliai.

Pašto kodas: LT- 78359.

Šioje vietoje dirba Lopšelio-darželio darbuotojai.

Kas dirba Lopšelyje-darželyje?

  • Lopšelyje-darželyje dirba direktorė

Roberta Jankūnienė.

Direktorė yra Lopšelio-darželio vadovė.

Kiti Lopšelio-darželio darbuotojai.

Kada dirba Lopšelis-darželis?

Lopšelis-darželis dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos iki 18.30 valandos
  • antradienį nuo 7 valandos iki 18.30 valandos
  • trečiadienį nuo 7 valandos iki 18.30 valandos
  • ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 18.30 valandos
  • penktadienį nuo 7 valandos iki 18.30 valandos

Šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis Lopšelis-darželis nedirba

Šventinės dienos yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykų diena. Velykų diena kiekvienais metais vis kita.
  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 diena,
  • lapkričio 2 diena,
  • gruodžio 24 diena,
  • gruodžio 25 diena,
  • gruodžio 26 diena.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė  „Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė““ direktorės pavaduotoja ugdymui Jūratė Trepkuvienė.
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: xxxx

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokytojams
  • DUK
Pamokų laikas
8. 14.45—15.30
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 12.55—13.40
  • 7. 13.50—14.35
  • 8. 14.45—15.30