STEAM veikla „Miestas iš skirtingų pusių. Reflektyvūs klausimai“.

Sausio 27–31 dienomis grupės „Žiogeliai“ ugdytiniai, remdamiesi programa „Žaismė ir atradimai“ iš knygos „Mokymosi veidrodis“, vykdė veiklą „Miestas iš skirtingų pusių. Reflektyvūs klausimai“. Vaikai kalbėjo apie tai, kas yra miestas, kokie pastatai jame būna, kaip vadinasi miestas, kuriame gyvename. Išmaniojoje lentoje jie apžiūrėjo įspūdingiausius Šiaulių miesto pastatus ir objektus. Grupės erdvėje ugdytiniai patys kūrė savo miestą iš įvairių kaladėlių, apžiūrėjo jį ir atsakinėjo į mokytojo užduodamus klausimus. Savaitės eigoje vaikai vis tobulino savo miestą, pridėdami įvairiausių statinių: žaidimų aikštelių, automobilių stovėjimo aikštelių, zoologijos sodą ir kt. Savaitės pabaigoje ugdytiniai kartu su tėveliais iš kartoninių dėžių konstravo namus. Atsinešę juos į grupę, pasakojo, kaip sekėsi dirbti kartu su tėveliais. Veiklų metu ugdytiniai puošė savo namus, juos dažydami ir piešdami ant jų. Kartu su mokine iš „Romuvos“ progimnazijos statė namus iš įvairių šiaudelių ir tikrino namų patvarumą. Vaikai tyrinėjo, kaip pastatyti aukštus ir tvirtus pastatus. Jie matavo ir lygino savo statinius – kurie buvo aukščiausi, o kurie žemiausi. Kad sužinotų, ar jų pastatai stiprūs, jie aplink juos šokinėjo ir stebėjo, ar jie nesugriūva. Kartu kalbėjosi apie tai, kokios medžiagos ir formos padeda pastatyti saugius ir tvirtus pastatus. Vaikai eksperimentavo, mokėsi per žaidimą ir atrado inžinerijos paslaptis!

Autorius:
Ieva Skrupskelytė, Aurelija Kliopkinienė

Nuotraukos:
Aurelija Kliopkinienė, Ieva Skrupskelytė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokytojams
  • DUK
Naujienų archyvas