Grupės „Kiškučiai“ sakytinės ir rašytinės kalbos srities ugdymo projektas ,,Trys paršiukai“
- Paskelbė : Mindaugas
- Paskelbta: 2024-04-25
- Kategorija: Projektinė veikla
„Kiškučiai“ grupės vaikai, ikimokyklinio ugdymo mokytojos Irena Tuzinienė, Rimantė Petrauskė ir logopedė Deimantė Šniukaitė vykdė trumpalaikį projektą „Trys paršiukai“. Projektas skirtas sakytinės ir rašytinės kalbos lavinimui. Nors vaikai atrodo dar ir maži, tačiau labai svarbu nepraleisti momento, kai vaikas pradeda domėtis knygelėmis, rašytine kalba, įvairiais simboliais, rašymo priemonėmis. Vykdydami projektą „Trys paršiukai“ siekėme lavinti vaikų pojūčius, apčiuopiant įvairius paviršius, pajaučiant formas, linijas, lavinti smulkiąją motoriką, skatinome vaikus domėtis skaitymu, inscenizuoti pasaką.
Vaikams kas dieną buvo skaitoma pasaka „Trys paršiukai“, ugdytiniai puikiai įsiminė pasakos siužetą, bandė ją suvaidinti, išžaisti ir nupiešti. Šis projektas paskatino vaikus dar labiau domėtis knygėmis, todėl kartu su vaikais nusprendėme apsilankyti Šiaulių miesto savivaldybės Saulės filialo viešojoje bibliotekoje, kur vaikų laukė gausybė knygų ir edukacija „Aš ir knyga“.
Tobulindami sakytinės ir rašytinės kalbos gebėjimus vaikai atliko daug smagių užduotėlių. Smulkioji motorika buvo lavinama atliekant užduotį „Paršiukų nameliai“ – ugdytiniai apžiūrėjo, palietė, pakėlė statybines medžiagas: šiaudus, pagaliukus, šakeles ir jas sudėliojo ant namo trafareto. Taip pat, maitino alkaną vilką, kad nebeužpultų paršiukų – vilkui į burbą dėjo pupeles. Apsilankė įstaigos STEAM laboratorijoje, kur jų laukė logopedė Deimantė Šniūkaitė. Vaikai išbandė interaktyvios lentos galimybes, spalvino paršiukus, bandė patys sukonstruoti paršiukų namelius, rūšiavo paršiukus pagal spalvas. Logopedė Deimantė kartu su vaikais žaidė pirštukų žaidimus bei atliko mankšteles artikuliacinio aparato lavinimui.
Projekto metu vykdėme SKU modelį, vaikus aplankė Gytarių progimnazijos mokiniai, kurie padėjo organizuoti kūrybines dirbtuves „Pastatysiu tvirtą namą“. Mūsų ugdytiniai kartu su progimnazijos mokiniais gamino plytas, kurias vėliau suklijavo ant kartoninio namo.
Vaikai mokosi žaisdami, todėl ir su sakytine bei rašytine kalba vaikus supažindinome per žaidimus. Tikime, kad projekto metu parinktos tinkamos žaidybinės priemonės bei metodai leido ugdytiniams patirti džiaugsmą, išbandant įvairias rašymo priemones ir būdus, drąsiai tyrinėti aplinką lavinti smulkiąją motoriką ir tikslinti artikuliacinio aparato judesius.
-
- Paskelbta: 2024-04-24
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-24
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-23
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-22
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-22
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-22
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-04-10
- Kategorija: Projektinė veikla