Grupės „Ąžuoliukai“ ugdytiniams patinka žiema ir žiemos pramogos. Vaikų veikla lauke priklauso nuo oro sąlygų. „Ąžuoliukai“, padedami ikimokyklinio ugdymo mokytojų V. Tavorienės, I. Skrupskelytės ir mokytojos padėjėjos švietimo pagalbai I. Taudoravičienės aiškinosi, kas įtakoja ir nulemia sniego savybes, tokias kaip lipnumas, purumas. Vaikai sužinojo, jog esant atodrėkiui, kai oro temperatūra arti nulio, sniegas tampa lipnus. Iš lipnaus sniego vaikai rideno sniego rutulius, statė įvairaus dydžio sniego senius, kuriuos kūrybiškai dekoravo gamtinėmis medžiagomis: kankorėžiais, kaštonais, šakelėmis. Greitai atsirado didžiulė sniego senių šeimyna. Vaikai lygino sniego senius pagal ūgį, apimtį, suteikė jiems šeimos narių statusus. Lipnus sniegas puikiai tiko ir piešiniams ant medžių kurti. Taip atsirado kiškis ilgaausis, dekoruotas gamtinėmis medžiagomis. Spustelėjus šaltukui pasikeitė ir sniego savybės. Vaikai pastebėjo, kad jis tapo birus ir purus. „Ąžuoliukai“ išbandė, jog purus sniegas tinka pėdsakų stebėjimui bei piešinių kūrimui savo kūnais. Taip atsirado paveikslas „Sniego angelai“.
Pažintis su žiema tęsėsi ir grupėje. Vaikai pojūčiais tyrinėjo sniego savybes: šaltas, šlapias. Išbandė tapymą akvarele ant sniego. Stebėjo sukurtų meno šedevrų virtimą spalvotu vandeniu. Tai leido vaikams padaryti logišką išvadą – šilumoje sniegas tirpsta ir virsta vandeniu. Praktiškai veikdami vaikai išbandė ir atvirkštinį procesą: vandens virtimą ledu. Šaltukas padėjo natūraliai sušaldyti akvarele nudažytą, blizgučiais dekoruotą ir į indelius supilstytą vandenį. Iš sušaldytų ledo gabalų vaikai ant sniego dėliojo jiems gerai pažįstamas raides. Vaikai tyrinėdami išsiaiškino ledo savybes: šaltas, kietas, bekvapis. Pincetų pagalba ugdytiniai grupavo spalvotus ledo kubelius į atitinkamų spalvų indelius, statė spalvotą ledo kalną. Veiklos leido įsitikinti, kad ledas yra slidus. Išbandė eksperimentą „Ledinė žvejyba“. Vaikai sušlapintą vilnonį siūlą išvoliojo druskoje. Taip paruoštą siūlą uždėjo ant vandenyje plūduriuojančio ledo kubelio ir prasidėjo kantrybės reikalaujantis laukimas. Druska tirpdė ledo kubelius ir prilipdė vilnonio siūlo gijas prie ledo. Vaikų emocijos liejosi nevaldomai – pavyko sužvejoti ledo kubelius.